Veelgestelde vragen
Zolang een cursus of event nog niet volgeboekt staat op onze website, is er nog plaats en kun je je hiervoor inschrijven.
Wanneer inschrijven via de website niet lukt, kun je de gegevens van het inschrijfformulier ook mailen naar academy@dyade.nl. Wij helpen je dan graag verder.
Na inschrijving ontvang je van ons altijd een bevestiging via je mail. Heb je deze niet ontvangen, ook niet in je spam? Neem dan even contact met ons op via academy@dyade.nl om te controleren of je inschrijving is gelukt.
Als je verhinderd bent, kan een collega altijd kosteloos je plaats innemen. Wil je je deelname toch liever annuleren? Dan hanteren wij de algemene voorwaarden en aanvullende bepalingen uit het clausuleblad. Neem voor je annulering contact met ons op via academy@dyade.nl, wij denken graag met je mee.
De algemene voorwaarden die van toepassing zijn op onze cursussen vind je hier. Verder hanteren wij nog aanvullende bepalingen, die te vinden zijn in het clausuleblad.
Wij sturen je ongeveer een week voor het begin van de cursus een mail met alle belangrijke deelnemersinformatie. Heb je deze mail tegen die tijd nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op via academy@dyade.nl.
De factuur wordt uiterlijk twee weken na het afronden van de cursus verstuurd.
Bij de betreffende cursus staat aangegeven of deze is geaccrediteerd bij het schoolleidersregister PO en voor hoeveel punten de accreditatie geldig is.
Bij ons vind je altijd een cursus die bij je past. Twijfel je over de mogelijkheden? Neem dan vrijblijvend contact op via academy@dyade.nl. Wij helpen je graag om een passende cursus voor jou te vinden!
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Laat het ons weten via academy@dyade.nl. Wij helpen je graag verder!






