Wist je dat op scholen waar schoolleiders duurzame HRM-activiteiten ontplooien en autonomie stimuleren, medewerkers tevredener, gemotiveerder en meer betrokken zijn? Zij zijn hierdoor minder snel geneigd de schoolorganisatie te verlaten.
Als schoolleider heb je grote invloed op de kwaliteit van het onderwijs, door het HRM-beleid van jouw organisatie te blijven ontwikkelen en de kwaliteit van het onderwijs te waarborgen en te verbeteren.
‘Een duurzaam HRM-beleid draagt bij aan goed onderwijs en optimale ontwikkeling voor leerlingen’
Verbreed jouw kennis over duurzaam HRM binnen het onderwijs en ondervind hoe je op actuele veranderingen in het onderwijsveld kunt inspelen. Sprekers als Prof. Dr. Pascale Peters – hoogleraar Strategisch HRM Nyenrode Business Universiteit – en Drs. Hanneke Moonen – oprichter en eigenaar van ‘Moon’ en grondlegger van een praktische en procesgerichte aanpak van strategische personeelsplanning – delen hun kennis en expertise.
De Dyade-leergangen zijn allemaal wetenschappelijk onderbouwd en hebben altijd een duidelijke link naar de dagelijkse praktijk. De Dyade-leergang ‘Duurzaam HRM’ is geaccrediteerd met 55 accreditatiepunten.
Benieuwd naar de andere sprekers en wat je gaat leren?
Meer informatie over de leergang ‘Duurzaam HRM’ vind je hier