Webinar Spend Cloud Inkoop
Een overzichtelijk proces voor meer controle


Het grootste probleem tijdens het inkoopproces is dat vaak achteraf pas duidelijk wordt dat het inkoopbeleid niet goed is nageleefd, bijvoorbeeld als er een product is besteld waar goedkeuring voor vereist is, of een leverancier is geselecteerd die niet binnen het inkoopbeleid past. De Spend Cloud inkoopsoftware biedt hierin uitkomst, door precies aan te sluiten op jouw huidige beleid. Het eenvoudige inkoopsysteem volgt volledig geautomatiseerd de inkoopafspraken die jij van tevoren hebt ingesteld.

 

In dit kosteloze webinar nemen onze experts je volledig mee in de werking van de Spend Cloud Inkoopmodule, zodat onduidelijkheid en fouten in jouw inkoopproces voortaan verleden tijd zijn.

In dit webinar leer je:


  • Hoe werkt de Spend Cloud Inkoopmodule?
  • Hoe kan ik bestellen via de Spend Cloud? Hoe zorg ik ervoor dat collega’s het inkoopbeleid naleven met dit systeem?
  • Hoe kan ik deze software praktisch toepassen voor mijn organisatie?
  • Op welke manieren verbetert de Inkoopmodule mijn administratieve processen?
  • Hoe kan ik met deze software mijn werkdruk verlichten en kosten besparen?

Jouw docenten


Wim Jansen (Visma | ProActive) is expert op het gebied van financiële oplossingen voor onderwijsinstellingen. Hij deelt zijn kennis en praktijkervaring om jou te helpen je processen te optimaliseren.


Deze webinar wordt ondersteund door: 

Doelgroep

Onderwijsinstellingen in grotere regio’s, (onderwijs)instellingen die nog geen gebruik maken van Spend Cloud Inkoop

Prijs

€ 0,-

Datum

Donderdag 13 november 2025, 11:00-12:00

De lesdagen vinden plaats op de volgende locatie:

Online webinar
Houd mij op de hoogte van
Aanmelden webinar